بازاريابي شبكه اي و راه كارهاي موفقيت در آن

بازاريابي شبكه ‌اي (Network Marketing) يا همان بازاريابي چند سطحي (Multi Level Marketing) كه ايده ي اصلي آن از فرمول تصاعد فيثاغورس گرفته شده است، به نوعي از شيوه ي فروش گفته ميشود كه در آن شركت ها محصولات و خدمات خودشان را بدون انجام دادن تبليغات و وجود واسطه به فروش مي‌رسانند. در اين روش فروش مشتريان پس از خريد محصولات و مصرف شخصي آن ها و در صورت داشتن رضايت از كيفيت و قيمت محصولات مي‌توانند محصولات شركت شان را بازاريابي كرده و به ساير افراد توصيه به مصرف كنند و در نهايت از اين طريق كسب درآمد كنند. درآمد در بازاريابي شبكه ‌اي در ازاي فروش مستقيم اين كالا ها و خدمات و نيز در ازاي فروش از طريق افراد زير مجموعه كسب مي‌شود.

در تجارت بازاريابي شبكه ‌اي، بازارياب ‌ها با استفاده از «تبليغات كلامي» يا «تبليغات چهره به چهره» اقدام به توصيه محصولات و خدمات شركت شان مي‌كنند.



ات مرتبط:

برچسب‌ها:
[ 1397/9/7  ] [ 01 ] [ sportnews ]
[ ]
[ ]