بازاريابي شبكه اي و راه كارهاي موفقيت در آن

بازاريابي شبكه ‌اي (Network Marketing) يا همان بازاريابي چند سطحي (Multi Level Marketing) كه ايده ي اصلي آن از فرمول تصاعد فيثاغورس گرفته شده است، به نوعي از شيوه ي فروش گفته ميشود كه در آن شركت ها محصولات و خدمات خودشان را بدون انجام دادن تبليغات و وجود واسطه به فروش مي‌رسانند. در اين روش فروش مشتريان پس از خريد محصولات و مصرف شخصي آن ها و در صورت داشتن رضايت از كيفيت و قيمت محصولات مي‌توانند محصولات شركت شان را بازاريابي كرده و به ساير افراد توصيه به مصرف كنند و در نهايت از اين طريق كسب درآمد كنند. درآمد در بازاريابي شبكه ‌اي در ازاي فروش مستقيم اين كالا ها و خدمات و نيز در ازاي فروش از طريق افراد زير مجموعه كسب مي‌شود.

در تجارت بازاريابي شبكه ‌اي، بازارياب ‌ها با استفاده از «تبليغات كلامي» يا «تبليغات چهره به چهره» اقدام به توصيه محصولات و خدمات شركت شان مي‌كنند.



ات مرتبط:

برچسب‌ها:
[ 1397/9/7  ] [ 01 ] [ sportnews ]
[ ]

به خودتان باور داشته باشيد

احساس رضايتمندي و ميزان ارزشي كه شما براي خودتان قائل هستيد، نميتواند بر اساس دستاوردهايي كه بدست آورده ايد، يا اينكه چقدر خوب كار ميكنيد، يا اينكه سايرين چگونه با شما رفتار ميكنند و يا اينكه چقدر محبوب و موفق هستيد، سنجيده شود.

همه اين موارد (موفقيت، پول، ظاهر، شغل، و غيره) مي تواند محو شود.

بنابراين به ديگران، سيستم ها و يا شرايط ديگر، هرگز اجازه ندهيد كه بر برآورد شما از ميزان ارزشمندي­تان تاثير بگذارند.

براي كسب موفقيت و رسيدن به نتايج دلخواهتان، بايد تنها به خودتان باور داشته باشيد، تمركزتان را بر پيشرفت شخصي خودتان بگذاريد و ذهنتان را براي رسيدن به اين هدف متمركز كنيد و البته متعهد باشيد كه در اين راه باقي بمانيد.

در هر زمان و مكان و در هر موقعيتي كه باشيد باز هم مي توانيد خودتان را نسبت به ديگران مقايسه كنيد و بخاطر ناكامي هايتان از خودتان ناراضي باشيد.

 



ات مرتبط:

برچسب‌ها:
[ 1397/8/11  ] [ 19 ] [ sportnews ]
[ ]
[ ]